Aki rendszeresen olvassa Tim Gábor oldalát, tudhatja hogy a gyorsasági versenyzés mellett, nagy hangsúlyt fektetünk a rallye-sprint versenyekbe. Véleményünk szerint ez a legjobb módja, a pilóta koncentrációjának és rögtönző képességének javítására. Gábor egy Nissan Sunny GTi-R autót épít jelenleg, főként erre a célra, de sajnos még nem készült el. Így újra Szigeti Attila és csapata segített ki minket, és az általa készített Suzuki Swift Sport autóval indulhattunk.
Mivel a Sunny a 2000-es kategóriában indul majd, evidens, hogy a Suzukival is ide neveztünk, hogy pontokat gyűjtsünk a majdani csoportunkban. A Suzuki egy nagyon jó kis autó, de egyértelmű, hogy a 140-145 LE kevés a közel 200 LE-s autókhoz képest. Szerencsére ezt Gábor tehetsége kompenzálja. A helyszín a szokásos Kiskunlacházi reptér volt, szeretünk ide járni, jó a hangulat, és egyre több az ismerős. Ez volt a harmadik alkalom, hogy ezt a Suzuki-t megkaptuk, először harmadik lett vele Gábor, majd egy hónapja második. Már csak az első hely hiányzott.
A verseny végig szoros volt, tizedeken múlott az dobogós helyek sorrendje. Gábor már navigátorral ment, ami ugye plusz súly, és ez a pálya nem is igényli a navigátort, de ez is gyakorlás volt, hisz nagyobb rallye-sprint versenyeken már fő szerepben lesz Gábor társa, Tímár Tamás. A srácok komolyan vették a feladatot, szünetben onboard videót elemeztek, itinert írtak, javítgattak. Ezt talán sokan megmosolyogják egy 4-5 km-es pályán, de nincs más mód a gyakorlásra.
Nos, olyan jól sikerült összedolgozni a két srácnak, hogy ha nem is nagy előnnyel, de végre ismét győztünk Kiskunlacházán a 2000-esek között, sőt az összetett 8. hely is meg lett, ami több mint 100 fős mezőny esetén nem rossz.
A Nissan jövő hónapban már kész lesz, tudjuk, hogy az elején még a dobogós hely is elérhetetlen lesz, de szeretnénk ütőképes autót faragni legkésőbb év végére, a szokásos Szilveszter Rallye-ra.