A szezon első felében a mezőny leggyengébb autója volt az enyém, de a csapat folyamatosan fejlesztette. Erősebb és könnyebb lett az autó. Ennek is köszönhető, hogy egy szoros bajnokságban a harmadik lettem a GTX kategóriában.
2025-ben újra GT autók között szeretnék versenyezni, akár folytatni amit idén elkezdtünk vagy más nemzetközi sorozatban szerepelni. Egyre több támogató mellé szükség van további segítségre.
Ha szeretnél jobban megismerni, olvasd el a biográfiámat.
Egyszeri és havi rendszerességgel is tudsz adományokat küldeni a Paypal segítségével. Ha utalni szeretnél, azt is megteheted.
Szerződéses, céges támogatás esetén kérjük, keressen minket.
A „Donate” gombra kattintva a Paypal-on keresztül egyszeri adománnyal vagy havi rendszerességgel tudsz támogatni, a neked megfelelő összeggel. A megjegyzésben feltüntetheted neved vagy céged. A folyamatos adományozást bármikor leállíthatod.
A Paypal kb. 4%-ot levon az összegből, amit nem kapunk meg.
Nagyobb összeg küldése esetén, ha van speciális kérésed (logo elhelyezése, egyéb kérés) azt a küldéskor írd meg nekünk.
Egy egyszerű átutalással is elküldheted nekünk az adományod, a menedzserem, Bende Imre számlaszámára.
Nagyobb összeg esetén keress minket, és a nevező csapaton keresztül számlát és szerződést kaphatsz a támogatásról. A céged logója felkerül az autóra.
Számlaszám:
Bende Imre
CIB Bank
10700079-50798247-51100005
Közleménybe mindképp írd bele, hogy TG és kérjük írd meg a neved, vagy cégnevet, amivel szeretnél megjelenni a támogatóink között. Ha többször is utalsz, akkor írd a közleménybe, hogy TG2 … TG3 stb.
0%
100%
Clio Cup Europe – Versenyhez
Ha nem szeretnéd, hogy a neved megjelenjen az oldalon és az autón, írj nekünk! Ha küldtél adományt, de nem látod a neved, szintén keress minket.
2024
Adományozók, támogatók
SIMCO | Bende Imre | Hegyvári János | GFS Racing Team | Miroil | Mabanol | Bedooo.com | Spuri Üzemanyag Adalék | Merényi Krisztina | Bachrati Patrik | Spurishop.hu | Tim Family | Tim Melinda | Nagy Ferenc | BPRacing | Baranya Pál | Kovács Patrícia | Palotai Zsolt | Anonim | Kiss Balázs | Bernhardt Gábor | Erőss Jenő | Egervári Gergely | Egervári Levente | Rebók József | Kátai Kornél | Molnár Gábor | Molnár Tamás | Tóth Zsolt | Kovács Roland | Vasy Roland | Zólyomi Viktor | Kótner Kitti | Kótner Zoltán | Keresztes-Nagy Gergely | Keresztes-Nagy Olivér | AZ Cars | Golden Trophy Hunting | Flottaman Zrt. | Demeter Gergő | Hegyvári János
2023
6.700.500 Ft
Felhasználtuk a Clio Cup Europe sorozatban
SIMCO | Bende Imre | Kappéter László | Espadoor | Merényi Krisztina | Tim Family | Tim Melinda | Bedooo.com | GFS | Paloczi Performance | BP Racing | Magyar Balázs | T.M. | B&K | GM | Dr. Bánóczi Zoltán | URB4N Photo | Csibiné Vravuska Eszter | Berényi Szabolcs | Göbölös Zsolt | Palotai Zsolt | Bujdos Ágnes | Bachrati Patrik | Szabados Tamás | Tóth Erik | Farkas Dávid | Horváth Zsolt | Kusztor Kornél | Budai Attila | Kommenda Tibor | Farkas Balázs | Farkas-Bán Szilvia | Nemesis Építőipari Kft. | Birbauer András | Kurucz Csaba | Do Thang Szilvia | BPRacing.hu | Schneider Erika | Jozsef Goron | Stefán Antal Krisztián | Kiss Balázs | Tim István | Vukovich Dorottya | Hetesi Endre | Czifra Zsolt | Kertész Gábor | Hegedüs Gábor | Miroil Kft. | Manabol | Csáforda Balázs | Tóth Zsombor | SRT Hungary | Kótner Zoltán | Makai János | Kovács Róbert | Burovinyecz Róbert | Göbölös Zsolt | Varga Martin Ernesto | Buchert Csaba | Tóth Gergő | Cseh L. Tamás | Farkas Dániel | Bohács András | Kósa Károly | Kiss Attila | Tekepálya Büfé és Lottózó | Kunok-Zsoldos Adrien | Kunok Bálint Asztalos, Egyedi bútorok | Veres Máté | Nagy Ferenc | Kiss Balázs | Szabó András | Dr. Csermely Gyula | Szatory József-Nándor | Gilányi Richárd Béláné | Király Évi | Kiss Dávid | Bérczi Zoltán | Tim János | Körmöndi Róbert | Simon-Szabó Péter | Drofekt | Zádori Ágnes | Vrabecz József | Sárközi István | Burgai Zászló | Toyo Team Garage | Dovicsin Gábor | Egervári Gergely | Kovács Zoltán | Magasföldszinti Motorszervíz | Kövári Péter | Csősz István | Spurishop.hu | Tukacs Máté | Nemcsik István | Korpás Károly | Korpás Milán | Demeter Gergő | Illés András | Varga Erik | SZB Bádog Kft. | Tóth Krisztián | Kótner Kitti | Király Máté | Kátai Kornél | Markhot Attila | Dreilinger Timi | Nagy Máté | Gulácsik Hedvig | Gulácsik Antal | Mák Tamás | Horváth Éva | Renault H. | Szarvas Zsolt
2022
7.500.000 Ft
Felhasználtuk a Clio Cup Europe sorozatban
SIMCO | Hajósi Miklós Hajoka.hu | Kertesi Zoltán | Kiss Balázs | László Imre Tekse | Ternai Csanád | Baranya Pál BPRacing.hu | Palotai Zsolt | Petró Péter | Püspök Ádám | Csibi László | Nagy Ferenc | Budai Attila | Demeter Gergő | Ponyikai Andrásné | Varga Erik | Tim János | Daróczi Zoltán | Szőke T. Ebes | Karaba Norbert | Bene János | Szabó András | Schneider Erika | Kiss Péter | László Gábor | Nagy János Dávid | Németh Tamás | Kiss Dávid | Komjáthi Zsófia | Radvan Eszter | Litavszki Viktória | Szebenszki Gergő | Jakus Balázs | Kováts Olivér | Varró Zoltán | Kiss Norbert | Barta Balázs | Szabados Tamás | Bujdos Ágnes | Kiss Attila | Farkas Dániel | Babkáné Horváth Henrietta | Mlinkó Nándor | Vanyarcért Egyesület | Kómár Tamás | Szarvas Zsolt | Vanyarc Községi Önkormányzat | Bachrati Patrik | Benedek András | Kalmárné Fekete Anna | Safranyik Gábor | Kökény Emese | Gyepes Béla | Kappéter László | Haik Árpád | Pakelo Lubricants | Pallai Levente | Pestality Máté | Németh Tamás | Fehér Melinda | Kercsmár Gyula | Hegyvári János | Tóth Krisztián | Szalma Norbert | Bencsik Lajos | Burovinyecz Róbert | Salánki Gábor Rally2.hu | Acsai Gábor | Tokaji Csaba | Kertész Gábor | Gyökér Péter | Babka Gábor | Hering András | Espadoor Kft. | Tóth Erik | Lidak Marina | Unterwéger József | Timár Tamás | Hegyesi Dorottya | Blaskovits Tamás | Rózsa Attila | Balassa Ákos | Hegedűs Csaba | Györkös Krisztián | Jancsó Tamás | K-System Autószerviz | Bartos Máté | Szabó Zsolt | Ruzsinkó Ádám | Rajcsók Tímea | Püspök Ádám | Hugyeczné Nedeliczki Mária | Lengyel Péter | Skrobák István | Bucsi Attila | Markhot Attila | Augusztin Ferenc | Molnár Tamás | Berényi Szabolcs | Füzy Marcell | Balogh Viktor | Berencsi Tamás | Lakó Csaba | Karaba János | Szabó András | Szűcs Alex | Simon Péter | SZB Bádog Kft. | Németh Eszter Gokartversenyző | Baranyai István | Galambosi Éva | Rajmund Zoltán | Bánóczi Zoltán | Dobos Attila AD Racing R3E | Szilvágyi András | Sokorai Zsófia | Marczin János | Lantos András Eurosport.hu | Molnár Attila/ Korpás Károly | Csürke Balázs | Gara Ádám | Molnár Gábor sportbíró | Barna Bence | Team Imperium | Ponyikai Lilla | Panta Máté | Kommenda Tibor | Táborszki Tamás | Kiss Balázs Freak | dr. Jakab Attila | Magyar Balázs | Tóth Zsombor SRT Hungary | Sebestyén Mlinkó | Faragó Gábor | Mádli Norbert | Kardos Dávid | Bethlen Tamás | Asztahov Anna | GeriSoft Studio | Varga Zsolt | Bernhardt Gábor | Dely Domonkos | Göbölös Zsolt | Strider Zoltán GULF | Zsin Attila | Horváthné Kovács Mónika | Czakó Gergely | Fehér Orsolya és Fehér Bence | Kósa Károly | Vanyarci vállalkozó és fia | Bellus Attila | Gáspár Gergő | Kukucska Attila | Fekete Tamás – Bútorkárpitos Tomi | Nagyistók Tamás | Várkonyi Ágnes Erzsébet | Heckl István | Hám Bertalan | Veres Máté | Vidovics Krisztián | Szlovencsák Béla | Pereszlényi György | Barabás Gábor | Kusztor Kornél | Ujvári István | Bálint Gábor | Tamaskovics Zoltán | Csipke Csaba | Véghbusz Kft. | OTFM Klub | Horváth János | Krizsán Márk | Prill Béla | Somogyi Máté | Kozvilagitasok.hu | Monoki Zoltán | Angel’s Beauty Studio | Hegedűs Gábor | Grátz Ferenc | Németh Tamás | Czakó Család | Czakó Roland | Paluska József | Tóth Gergő | Dredor Attila | Dancsiné Hodbabni Zsuzsanna | Kulikné Táborszki Anna | Ignáczné Gyurs Krisztina | Gyeskó János | Bors Balázs | Kosár Péter | Mladoniczki Sándor | Spurishop.hu | Kómár Mátyás | Kaszta-Kómár Magduska | Szatory József Nándor | Kohl Győző | Ipacs Emese | Tim András | Komjáti Gáborné | Mester Motorsport Club | Mester Máté | Carclassics Garage Kft | Matuch Pál | Szabó Bence | Gyarmati&Budai | Kálmárné Apkó Zsuzsanna | Németi Lóránd | Birbauer András | Do Thang Szilvia | Hugyecz Mihályné | Hajduk Pálné | Nagy Ferenc | Komjáti Bálint | Japker Kft. | Japcar Kft. | Apkó Tamás | Kótner Zoltán | Final Car Service Kft. | ProKart Team Hungary | Budai Miklós | Sziva Dávid | Totálkár-Autó Kft. | Molnár István | Oravecz Tamás | Csáforda Balázs | Urbán Péter | URB4N Photo | Horváth Balázs | Miklós Alex | Bálint Péter | Mátra Sun Kft. | Schram Balázs | Fekete Alex | Szakács Bence | Sipos Enikő | Rostás Péter | Vitéz Veronika | Homoki Gergő | Forgó Péter | Budai Gábor | Nándori Pálné | Bohács András | Nagybutorok | Magyarósi Gergely | Molnár Péter | Belágyi László | NGS Photo | Toldi Nikolett | Sztojkov Ákos | Dallos Tamás | Bartos Dániel | Pongrácz Tamás „Tommy78” | Goron József | Tima Gábor | Szabó Nóra | Bonyai Balázs | Sass Norbert | Varga Péter | Hodbabni Zsuzsanna | Optimus Vobis Kft. | Geiger Máté | Hodbabni Mónika | Kulik Anna | Simon HCL Péter | Farkas Balázs | Süveges István | Oláh Gyárfás | HES F1 League | Vozár Tamás | Hetesi Endre | Kovács Műhely | Tóth Erik | Madarászné Szilvia | 5 Torony Mérnöki Iroda | Kövesi László | Kovács „Koko” László | Buchert Csaba | Mária Sejben | Magasföldszint Motorszerviz | HDP Autó Kft. | Karkecz Attila | Dr. Bánóczi Zoltán | Nemcsik István | Kovács Róbert | Dovicsinné Hugyecz Hedvig | Gázser Márk | Hungary Champions Liga | e-autotoltokabel.hu | agrar-vilagitas.hu | Bojtos Bence Renault Alkatrészek | Széles Mónika | ARTEP Company | Spisak Norbert | Berecz Sándor | Eckert István | Dávid Balázs | Rozmán László | Varga Martin Ernesto | Kántor Gyula | Danicska István | Orbán Péter | Zádori Ágnes | Pesti Attila
2022-ben két versenyen is rajthoz állhattam a Clio Cup Europe bajnokságban. A legjobb eredményen Ausztriában egy ötödik hely volt a 40 indulóból. Úgy hiszem, egy teljes szezon során akár a bajnoki címért is küzdhetek. Azért indítottuk el 2023-bn az adománygyűjtést, hogy költségvetésünk minél stabilabb legyen és eljussunk a szezon összes versenyére.
Európa legnagyobb mezőnyével futó márkakupa. Költséghatékony, autósport szinten kifejezetten olcsónak számít, persze nem egy átlagember számára. A sorozat az FIA által jóváhagyott kupasorozat, így a győztese Európa-kupa bajnoknak hívhatja magát. Röviden: ez egy Európa-bajnokság.
Egy szezon 90.000 – 100.000 euro-ból jön ki, mely függ a tesztek számától és az elhasznált gumiktól. Természetesen egy esetleges töréskárt is érdemes bekalkulálni, hisz 40-50 autó között versenyezve óhatatlan az ütközés.
2023-ban a 14 fordulós bajnokság 9 versenyén állnék rajthoz. Ez a 9 futam képezi az Európa-bajnokságot. A naptárban szerepel Monza, Imola, Jarama, Hungaroring, Hockenheim, Paul Ricard, Barcelona, Zandvoort, Red Bull Ring.
A Clio Cup Europe összes Európa-bajnoki futamán rajthoz álok. 9 hétvégén 18 futamon veszek részt. Külön értékelése van a Közép-Európai versenyzőknek, ennek a bajnoki címét mindenképp meg szeretném szerezni. A Európa-bajnoki trófea nagy feladat, de a cél az, hogy a bajnoki címért is küzdhessek.
Nem. Folyamatosan vesszük fel a kapcsolatot cégekkel, lehetséges partnerekkel. Ideális esetben nem lenne szükség a közösségi adományozásra, de jelenleg nincsen olyan támogatónk, aki, vagy akik a költségek nagy részét átvállalnák.
A 2022-es támogatóink neve megtalálható marad a weboldalon, de a 2023-as szezonban már azok nevei kerülnek az autómra akik az új szezon költségvetéséhez járulnak hozzá.
Mindenképp jelezd felénk, hogy már küldtél adományt, hisz lehet, hogy azonos névű emberek küldenek adományt, akik különböző személyek. Az autón a nevek mérete függ a megküldött adomány mértékétől. Amennyiben többször küldesz adományt, azt jelezd a közleményben. (TG.. TG2 .. TG3 stb.)
Cégek részére, nagyobb összegű támogatás esetén (minimum 100.000 Ft) szerződést kötünk és ÁFA mentes számlát állítunk ki sportegyesületen keresztül.
A támogatás összegétől függő méretben az autón, online felületeinken is megjelenik a cég logója.
A bajnokságban a Clio Cup V verzióját (ötödik generáció) használják. Minden autó egyforma, csak a csapatok között van különbség. Tapasztaltabb, erősebb csapatoknál nagyobb sikerrel lehet versenyezni, hisz jobban állítják be az autót.
Mi a középmezőnybe tartozó francia GM Sporttal állunk rajthoz, ha a kampányunk sikeres.
Az összeg igen nagy, így megvan az esélye, hogy annak csak egy részét tudjuk összegyűjteni. Ez esetben is elkezdjük a szezont, és próbálunk versenyről versenyre lépkedni. Sajnos ebben az esetben a költségek magasabbak.