Az új csapat színeiben, az Apex Racing két autóval indult az RRC Suzuki Bio Kupa utolsó hétvégéjén, ahol 3 versenyt rendeztek. Mivel Gábor egy jó eredménnyel (győzelem a Red Bull Ring-en) megmutatta, hogy az alakuló új csapat jó munkára képes, a támogatók két autót neveztek a futamra. A győzni tudó autóval Lévai Zoltán indult (az Ő tulajdona), míg Gábor számára egy autót béreltek. Ez a Suzuki nem indult már két éve, az akkori pilóta nem is szerepelt kiemelkedően a kocsival, de tudomásunk szerint, nem volt vele probléma.
Nos, az első tesztkörök után kiderült, hogy a jobbos kanyarokban iszonyatos vibrálást produkál az autó, így elkezdődött a hiba keresése. Sorra kerültek kicserélésre az alkatrészek, kormányösszekötő, féltengely, váltó, csonkállvány..stb, stb. Minden, ami csak okozhatta a gondot. A három nap alatt, a szerelők folyamatosan dolgoztak, de végig megmaradt a probléma, az okára nem tudtunk rájönni a helyszínen.
Ez azt jelentette, hogy Gábor jelentősen gyengébben tudott fordulni a jobbos kanyarokban, ami megpecsételte a hétvége menetét.
Az első időmérésen Gabi a negyedik lett, Lévai Zoli a hatodik, egyiküknek sem sikerült jól az időmérés. Kicsit taktikáztunk is, hisz három verseny, és két időmérő várt az egyetlen szett gumikra, és vasárnapra esőt jósoltak, így Gábor csak egy mért kört futott. Mivel félslick gumikkal kell menni, nagyon nem volt mindegy, mennyi profilja marad a gumiknak az esőre.
Az első versenyen Gábor jól rajtolt, feljött a második helyre, míg Lévai Zolit egyszerűen kitorpedózták a pályáról, elütve a hátsó hidat, feladni kényszerült a versenyt. Gabi végig hajszolta Bárkovics Zoltánt, de nem tudott megfelelőlen támadni, hisz a ‘ringen minden egyenes előtt jobbos kanyar van, képtelen volt elég közel kerülni egy kifékezéshez. Így 3 tized hátránnyal a második lett. Ezt hatalmas teljesítmény volt valójában, főleg hogy Gábor nevéhez fűződött a leggyorsabb kör.
Még a szombati napon rendezték a második időmérést, mellyel meghatározták a vasárnapi futam sorrendjét. Erre még Lévai Zoltán kihajtott, de az autóját nem lehetett ennyi idő alatt rendesen megcsinálni, 3 másodperc-cel lassabb volt a Tőle várhatótól. Ezután úgy döntött, nem folytatja a hétvégét, számára elfogadhatatlan volt a felügyelő testület munkája. Gábor autója tovább romlott, 2:24:1-es idejével a harmadik lett. Időmérés után a szerelőink újra szétszedték az autót, és kicseréltek további alkatrészeket a kocsin.
Vasárnap nem érkezett meg az eső, így a taktikázásunk sem jött be. Lévai Zoli helyére Szigeti Attila ugrott be, aki amellett, hogy sokéves autóversenyzői múlttal rendelkezik jelenleg a csapat egyik szerelője is. Természetesen gyakorlásra nem volt lehetősége, de becsülettel helytált a futamokon.
Szerkesztett: A vasárnapi második futamon, rengeteg vitatott eset miatt, csak igen indulatosan tudnék beszámolni. Ezért úgy döntöttem, hogy saját nevemben egy különvéleményt fogok közölni, mert az esetek nem a versenyzésről szóltak, hanem a következetlen, szakmaiatlan bírói döntésekről. A versenyen Gábor sokáig a második helyen autózott, ám végül csak hatodik lett. Büntetések után már csak a 12. Különvélemény hamarosan. – Bende Imre, menedzser
A második futamra az autó hátulját rendbe rakták, és a tizenkettedik helyről vártuk a rajtot. Szigeti Attila a húsz indulóból 16. lett, így Gábor mögül rajtolt nem sokkal. Gábor rajtja szokásosan jól sikerült, és egy kör alatt feljött a hatodik-hetedik helyre. A második körben bejött a Safety Car, mely most nekünk nem kedvezett, hisz sok idő telt el a futamból, kevesebb esélyt hagyva a felkapaszkodásra. A Safety Car után Gábor viszonylag hamar felért a harmadik helyre, de egy osztrák versenyzővel összeakadt, így már nem volt esélye üldözni az első két versenyzőt, ám a leggyorsabb kört megfutotta ismét. Gratulálunk Tőzsér Áron-nak és Takáts Ákosnak a futamgyőzelmekhez, és Bárkovits Zoltánnak a bajnoki címhez!
Nem lehetünk csalódottak, hisz 2. és 3. hely nagyszerű egy 20 fős mezőnyben, de mi tudjuk hogy sokkal több volt benne. De ez már a múlt, ismét az FIA ETCC-re koncentrálunk, hamarosan hírekkel érkezünk.