fbpx

Eseménydús hétvége volt… MiniRally-n második hely!

Persze, mondhatjuk hogy a MiniRally-n a második hely visszalépés, mert az első futamot megnyerte Gabi, de most egy kategóriában feljebb kellett versenyeznünk. Sőt, azt mondom, hogy ezen a hétvégén sokkal erősebb is volt a mezőny.

A verseny az idei sorozat 4. fordulója volt, igaz ebből egy elmaradt, így lényegében csak egy versenyről maradtunk le, hisz az első is indultunk. Mivel a H2 kategória, ahova neveztünk 1100-1300 cm3-es autóknak van, minket feljebb soroltak a H3-ba az 1301-1600 cm3-esek közé. Mondanom sem kell, hogy a 107 LE-s kupás Suzuki messze a leggyengébb autó volt a mezőnyben, és ahogy néztem, mindenki slick gumikon versenyzett, kivéve minket, nekünk a Pannónia-Ring-en szétnyüstölt gumik voltak fent.

Egyszer lehet szerzek slick gumikat a Suzukira, kíváncsi lennék, mennyivel lenne gyorsabb, de most ez volt, kész pasz.

Tudni illik erről a versenyzési formáról, hogy olyan mint egy rally szakasz, sík aszfaltozott terepen, gumikkal kialakított pályán. Nevezés után, kétszer járhatod be a pályát, és ennyi lehetőséged van megjegyezni a kb 4-5 km-es vonalvezetést. Ez nem könnyű, lássuk be. De ez mindenki számára így van, ezért egyenlőek az esélyek, és bíztunk Gabi extrém gyors pályatanulási tehetségében. De ez sajnos így is kevés volt  Gabi meg is döbbent az első menet után, mikor mondtam, hogy „csak” a második, és kapott 4 mp-et.

Persze az esélyek realizálása után, már nem volt ez olyan rossz, hisz gyorsabb volt a csapattársánál, illetve nagyon sok, jóval erősebb autónál, és itt tényleg jóval erősebbekre gondoljatok.

Tudtuk, hogy az első helyen állót nem lehet elkapni, nagyon jó kis járgány volt, ügyes pilótával. Nem is nézett ki úgy, hogy hibázni fog, így a második hely megtartása volt a cél. Ez sikerült mind a három bemenetelkor, így a második helyet megszereztük, örülünk neki, tényleg keményen nyomta Gabi, folyamatosan másodperceket javult, ahogy kiismerte a pályát.

Nem tudom, hogy a 2010-es bajnokságban hol állunk, nem is annyira fontos, de szeretnénk minél jobb helyen végezni az év végén, hisz ez egy hivatalos MNASZ bajnokság, azaz aki itt győz, az elmondhatja magáról, hogy magyar bajnok, azért az nem rossz, ráadásul a legolcsóbb versenyzési forma jelenleg a hazánkban, hisz 9000 Ft-os nevezés a rendezvény színvonala mellett nagyon kedvező.

Reméljük a következő versenyen is tudunk indulni, ha nem is a Suzukival, hisz azt azért óvni kell, de készül a SIMCO Ford Sierra-ja, illetve egy évre megkaptunk egy régi Formula Van Diemen-t, ami igazi kuriózum lesz a versenyeken.

És ezzel még nem volt vége a hétnek, hisz vasárnapra meghívást kaptunk a Hungaroring-re,  egy örömautóztatásra, amin olyan mennyiségű vendég volt, hogy Gabi a délelőtt folyamán ki sem tudott szállni a kocsiból, majd 2 órán keresztül folyamatosan vitte a vendégeket. Mindezt pihenő nélkül, folyadék nélkül, kb. 60 fokos autóban. Úgy kellett összekaparni, de azért délután már ment volna megint, de nem engedtem, az autónak bírnia kell a SlovakiaRing-et is, a hónap végén.

Képeket hamarosan megtalálhatjátok az oldalon, valamint a Kiskunlacházi verseny legjobb körét onboard!

Megosztás:
Facebook
Twitter