Kétszer kettő

A vasárnapi verseny előtt, a szombati versenyeken okulva, az FIA emberei egy rövid válságstábot hívtak össze, és valószínűleg kis fenyítési szándékkal közölték, hogy a második versenyen nincs figyelmeztetés, fellebbezés, minden szélesítés, pályaelhagyás az plusz 10 mp. Jogos is meg nem is. Ezen a pályán így nem lehet menni, képtelenség. Vagy gyorsan mész, vagy azt figyeled hol vannak a vonalak. Más pályán ezt a szabályt be lehet tartani, de egy 2 km-es kb ovál pályán nagyon nehéz.

DSC07841No mindegy, Gabi megkapta az ukázt, versenyez, de azért annyira ne hogy kimenj a fehér vonalon. Azaz nincs vakmerő féktáv, egymásnak feszülés, mert tuti a pályán kívül leszel. Ez így egy kicsit faramuci.

A rajt jól sikerült, a hetedik helyről szépen kezdett Gabi előre lépkedni. Már a futam felénél szóltunk neki, Bárkovics tuti büntetve lesz, nem erőltesse.

Nagy Dani-t hajkurászta a futam végéig, ám egyszerűen nem volt erő a motorban. Ezt már megfigyeltük szombaton is, de vasárnap is ugyanez volt a gond. Hiába került dupla szélárnyékba Gábor, fokozatosan maradt le, csak a kanyarokban és féktávon tudott visszakapaszkodni. Ez ment egész futamon, ahányszor felváltott negyedik fokozatba, a kocsi elfogyott. Íme:

Mindettől függetlenül Gábor megnyerte az időmérést, és két második helyet szerzett, így 35 pontot gyűjtött, messze a legtöbbet a mezőnyből. Jó lett volna nyerni is, de erre most nem volt lehetőség, és ne legyünk telhetetlenek, fog még Ő nyerni, nem is olyan soká.

Írhatnék még egy szép fogalmazványt a hétvége szervezéséről, de inkább hagyjuk. Inkább kiemelem azt, hogy régen (lehet soha) versenyeztünk ennyi ember előtt, nagyon sok magyar volt, végre láttuk a kamionokat élőben.

Augusztus közepén folytatódik a Suzuki Swift Kupa a Slovakiaring-en. Még nem tudjuk biztosan, hogy ott indul Gábor, de ha igen, biztos hogy erősebben érkezünk majd.

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.