fbpx

Győzelem kapujában füstöltünk el

Amit adott Eger azt Miskolc elvette. Míg az első fordulóban szerencse is kellett a győzelemhez, most jelentős előnnyel vezettünk, mikor felrobbant az Opel Adam R2 motorja.

Egerben eljutottunk a célig, de a motorral gondok voltak. Mivel az javításra szorult, a tartalék motor került be az Adam-ba. Így vágtunk neki a Rallye2 idei második versenyének.

A versenyt megelőzően egy gokart versenyre voltunk hivatalosak. Ugyan a pálya és az elektromos gokart is ismeretlen volt, egy negyedik hellyel mutatkoztunk be. Nem rossz.

A pénteki prológot nem vettük túl komolyan, sáros murvás pályán kellett körbe körbe menni egy salak pályán slick gumikkal, ennek túl sok értelme nincs egy első kerekes autóval. A versenybe sem számították bele, így nem forszíroztuk.

Salak pálya prolog

A szombati nyolc gyorsasági szakasz volt a lényeg, erre készültünk. Egész éjjel lógott az eső lába, és a verseny előtt meg is jött a zuhé.

Nem volt teljesen vizes a pálya mindenhol, így az első két gyors után lecseréltük az első kerekeket szárazakra, és fejeztük be az a verseny első felét. Nem is rosszul.

Négy szakasz után az élen álltunk, az előnyünk 16 mp volt, ami megnyugtatónak volt mondható.

A szervizben felkerültek a slickek körbe, így futottunk neki a második körnek.

Az ötödik gyorsaságit megnyomtuk és meg is nyertük.

Szakasz győzelem az Bükkszentlászlón

A hatodik gyorsaságira már nagy előnnyel érkeztünk, hisz már 26,8 mp-el vezettünk.

Azonban a motor úgy gondolta ennyi neki elég volt és felrobbant a pálya felénél. Az első helyről voltunk kénytelenek feladni a Miskolc Rallye-t.

A folytatásig lesz dolgunk, hisz az Egerben meghibásodott motorunk, és a Miskolcon felrobbant tartalék motor is javításra szorul. Székesfehérváron reméljük ott tudunk lenni a rajtban.

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..