Szoros verseny Kiskunlacházán

Nagyon jó kapcsolatot ápolunk az Orion Motorsport-os srácokkal, Gábor már mehetett régebben Blaskovits Tamás Suzuki Swift Maxi-jával, ami egy S1600-as technika, egy tuningolt Suzuki Sport motorral, és ezzel az autóval Gábor majdnem megnyerte (második lett) a Kiskunlacházi FRT versenyt.

Most a csapat másik autóját próbálhattuk ki, Szigeti Attilának köszönhetően, ami szintén egy Swift, nagyon hasonlít a Maxi-hoz, de egy jóval kisebb költségvetéssel készült autó. A Maxi-nál lassabb, H-váltó, utcaihoz közeli futómű és fékrendszer, de még így is igen komoly kis autó.

Tim Gábor időközben az első autó építésébe is belekezdett, ami jelenleg hobbi szinten van, célja hogy még jobban megismerje az autók működését, felépítését. Ez egy Nissan Sunny GTi lesz, igen gyors, 2000ccm-es autó. Mivel ezzel az autóval szeretnénk az FRT versenyein a 2000ccm-es autók versenyébe beleszólni, így ezen a hétvégén a 2000-esek közé neveztünk, hogy néhány pontot szerezzünk ebben a kategóriában.

A verseny előtt nem tudtuk, hogy mire lesz jó az autó, de így utólag elmondhatjuk, hogy a lóerő hiányt, az autó kompakt felépítése kárpótolta, nagyon kellemesen csalódtunk. Gábor is jó formában volt, azt mondhatjuk, hogy kihozta közel maximumot az autóból.

A verseny végig szoros volt, az első 5-6 versenyző másodpercen belül volt, és ez a végéig nem változott. Gábor a harmadik helyen zárt, az első egy igen jó pilóta/autó páros lett, jóval erősebb autóval, a második pedig az Swift Maxi, amivel Gábor régebben már ment.

Az időjárásról inkább nem szólnék, állítólag ez volt az év eddigi legmelegebb napja, és mindezt egy betonozott repülőtéren, nos megfőttünk. De hangulat nagyon jó volt, köszönjük a lehetőséget az Orion-os srácoknak!

Végezetül íme Gábor egyik gyors etapja:

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..