fbpx

Kényszerszünet, de mi lesz utána?

Rég jelentkeztünk hosszabb bejegyzéssel, hírrel, vagy bármi bejelenteni valóval. Utoljára a Szilveszter Rallyen ültünk autóba, ahol szerencsére ismét sikerült nyerni.

Hova lett az Opel?

Azóta rengeteg minden történt, mégis olyan mintha állna az idő. Készültünk a harmadik Rally2 bajnokságunkra, ám a szezon előtt a csapatunk anyagi okok miatt visszalépett az indulástól. Ami azt jelentette, hogy az Opel Adam R2 és a JG2 Racing Team együttműködés bizonytalan időre leállt. Ezt nagyon sajnáljuk, hisz két balszerencsés év után, talán 2020-ban végre behúztuk volt a hőn áhított bajnoki címet. Köszönet Farkas Kálmánéknak az utóbbi két évet, reméljük egyszer még folytatjuk!

Akkor legyen a Nissan!

Ugyan gőzerővel nekiugrottunk a saját autónknak, a Nissan Sunny GTi-nek, hogy rajthoz tudjunk állni valamivel, de a járvány közbeszólt.

Az autó természetesen rajt-kész állapotban várja, hogy egyszer csapatni fogunk, de nem tudjuk mikor jön el a versenyzés ideje.

Mivel a Rally2 szabályai szerint ez az autó csak a 12-es géposztályban indulhat az abszolút bajnoki címért, motorcserére kényszerültünk. A régi SR20VE motort egy kisebbre cseréltük, és szereztünk egy japán SR16VE-t. Ez nem 2 literes, csak 1.6-os, de erőben vetekszik a kategória társakéval.

Az autó egyébként másban nem változott, maradt a mi kis öregecske Nissanunk.

Mire lesz ez elég?

Ha megnézzük a Rally2 elejét, akkor ott bizony komoly gyári technikák vannak. Reálisan nézve a kategóriánkban hozhatunk el győzelmeket, de a bajnoki címhez valami csoda kéne. Egy új futómű és egy motorsportos, rövid váltó formájában, vagy tolókerekes vagy szekvenciális váltó képében. Na az nincs. Szponzorok kellenének, pénz, és akkor tudnánk fejleszteni. Ismerős történet.

Timár Tomi marad

A Szilveszter Rallyn Gyarmati Dáviddal álltunk rajthoz, de ha elindulunk idén, marad a megszokott páros, azaz Timár Tomi fogja diktálni az itinert. Összeszoktunk, ketten már sok csodát csináltunk, így alig várjuk a folytatást!

Mi lesz idén?

Egyszer elindul valahogy a szezon és akkor ott leszünk a rajtnál a Nissannal! Rally2-ben maradunk, ez az egyetlen elérhető kategória a jelenlegi büdzsével. Ez is szűkös lesz, nem lesz szervizcsapat, nem lesz minden versenyen új gumi, minimálba nyomjuk. Nehéz lesz, de mit adnak könnyen?

Szimulátorozás

A járvány okozta helyzet miatt maradt a szimulátorozás, mint felkészülési forma. Egyrészt maradt a pályaversenyzés, minden hétfőn a SIMCO bajnokságaiban állunk rajthoz, szerencsére elég sikeresen. De az elindult Magyar ERally Országos Bajnokság versenyein a Dirt Rally 2.0-t is kipróbáltuk. A négy futamos sorozatból kettőt sikerült megnyerni, és a másik kettőn második helyen értünk célba!

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .