fbpx

Győzelem csúszott ki a kezünkből

Újra a WTCC betétprogramjaként szerepel az RCM Cup, ennek köszönhetően ismét jelentős helyszíni nézettség mellett zajlottak ma az események. Nem mondom, hogy ez a kedvenc pályánk, igaz rengeteg sikere volt itt Gabinak, de sok kudarc is ért itt már minket.

Ez egy igen hosszú, széles, és nagyon gyors pálya. Gyökeres ellentéte a múlt heti Hungaroring nyomvonalának, szinte minden a szélárnyékozásról szól. Egy körön akár 1,5 másodperc különbséget is jelenthet egy jó szélárnyék.

Ez az időmérésünkre rá is nyomta a bélyegét, semmi esély nem látszódott az első sorra, és végül a negyedik hely került Gábor neve mellé. Ha ez egy másik pályán lett volna, már őrülten bújtuk volna a telemetriát, de itt felesleges, sima szélárnyékozás ellen nem tudtunk mit tenni. Sőt, két bajnoki riválisunk össze is fogott és egymást húzták.

No, nem baj, negyedik hely az első kanyarig érdekes, bárhol lehet előzni, simán szélárnyékban kell utazni.

speedlightphoto_apex_szlovakiaring_26A szombati versenyen Gábor tökéletesen futotta a versenyét, utazott, kivárt, és vigyázott a gumikra. Ahogy azt kell, az utolsó körre vette át a vezetést, és levegőbe boxoltunk. Ez az! Megvan! Ugyanis jön a középső, kanyargós rész, ott Ő a legjobb, már nem fogják meg.

Erre, legrosszabb pillanat következett, amit el lehet képzelni, a hármas kanyar féktávján, szemre, fékezés nélkül Gábor bevágtatott a kavicságyba. Közel 20 másodpercet töltött el azzal, hogy visszajöjjön a pályára, de legalább be tudta fejezni a versenyt, a hatodik lett végül.

A srácok azonnal átnézték a kocsit, és a hibát kiküszöbölték, nem rajtuk múlott ez, szuper kocsit raktak Gabi alá. Egyszerűen ez a fék kicsit elfáradt, és nem fogtak az első fékek, lényegében féktávon beesett a fékpedál.

Pechünkre pont Nagy Dani nyert, aki mögöttünk állt 13 pont lemaradással, amit most le is dolgozott, sőt, átvette a vezetést.

Már ebben a pillanatban el kell ezt felejtenünk. 8 verseny van hátra, mindent nyomni kell tovább, ahogy eddig, és akkor visszajutunk az élre. Ma meg lehetett volna a győzelem, de nem lett meg, erre kell koncentrálni, hogy megvan a tempó.

Holnap egy előnye lesz a hatodik helynek, a fordított rajtrács miatt, a harmadikról rajtolunk. Győzni kell!

 

Megosztás:
Facebook
Twitter