fbpx

Elindult a téli MiniRally idény!

Alig ért véget a 2010-es MiniRally bajnokság, ahol a mezőny leggyengébb autójával Tim Gabi a második lett a H3-as kategóriában, máris elindult az új szezon. Mivel a pálya az eddig megszokott 2,5km-ről majd 5km-esre nőtt, nem mondhatjuk hogy ez nekünk kedvezett. A 107 LE-s Suzuki Swift Cup hatalmas hátrányban volt a hosszú egyenesekben. A H3 harmadik helye így is összejött, sőt a hátrány nem is volt annyira vészes..A Genex Suzuki Bio Kupában használt fekete autónk az utolsó, Salzburgring-i futamon összetört, így jelenleg is javítás alatt áll. Ezért amíg elkészül, egy ezüst színű autót használunk, mellyel nemrég készült el a GFS Repsol Team. Az autó már a Suzuki Bio Kupa szabályainak megfelelően van felkészítve, tehát egy pálya autó, nem rally járgány. Természetesen, hogy egy ilyen autóval nem lehet versenyezni a jóval erősebb, könnyebb autók ellen, főként, hogy mi a kupás fél slick gumikat használjuk, a teljes slick-ek helyett.

A pálya nyomvonala jelentősen módosult, jóval hosszabb és gyorsabb lett. Szerintem ennek rajtunk kívül mindenki örült, de hazudnék ha azt mondanám, hogy nem volt jobb így. A pálya a gyorsaságának köszönhetően látványosabb lett és élvezetesebb.

Tim Gábor elviekben egy speciális felkészített Polski Fiat 125-el indult volna, mely sajnos az Euroring-i teszteken megadta magát, így újra Suzukival álltunk rajthoz. Pontosan tudtuk, hogy esélyünk semmi, de cél volt, olyan jól teljesíteni, amennyire az elképzelhető. Ennek meg is lett az eredménye, 7mp-el maradt el az első, és csak 5-mp-el a második pilóta mögött.

Reméljük a következő megmérettetésre már egy erősebb autóval tudunk indulni, ezen dolgozunk, reméljük sikerül. Végezetül íme Tim Gábor legjobb futása:

Megosztás:
Facebook
Twitter