Dupla győzelem, de nem volt könnyű

Pénteken megnyertük az időmérést, és az első versenyt. Ez még könnyűnek tűnhetett kívülről, persze nem volt az, de látszott, hogy idén a második futamok sokkal, sokkal keményebbek lesznek. Az első 10-12 pilóta közel azonos tempót tud, nem lehet csak úgy átugrálni Őket, a fordított rajtrács miatt.

A verseny előtt még volt egy apró zápor, de ez nem befolyásolt semmit, a pálya felszáradt. A warm-up-on még kipróbáltunk egy apró módosítást, ami még jobbá tette a kocsit, nem győzzük dicsérni az Apex szerelőit, végig pengeéles volt az autó. A warm-up megnyerése önbizalmat ad, bár másra nem jó, inkább a tudat, hogy a kocsi rendben van.

A második verseny nem indult különösen jól, a kettes kanyarban, a már szokásosnak mondható kavarodásból ugyan hoztunk néhány helyet, nem tudtunk Nagy Dani elé keveredni. Sőt, a futam eleje kicsit szétszórt volt, felesleges előzési próbálkozásokkal. Várni kellett.

DSC_1101Végül megérte, és a futam második felére kialakult, hogy Tassi Attilát követő Nagy Danit kell követni, és várni, hogy mi történik. Dani utolérte Tassi-t, meg is előzte, ám a nagyon fiatal pilóta nem adta fel, és folyamatosan próbált visszatámadni. Ezt megvártuk, majd a ‘mansell’ kanyar után elmentünk Tassi mellett. Hamar megvolt a szélárnyék a célegyenesben, és az utolsó előtti körben már az első helyen sikerült fordulni.

Ahogy várható volt, az utolsó körre érkezve, Nagy Dani megpróbál visszajönni, és a célegyenes végén külső íven befékezett mellénk. A két autó súrolta egymást, de semmi különös nem történt. Tassi is kihasználta ezt, és feljött második helyre. Ám végül ez az eset sokáig még beszédtéma volt, hisz riválisunk megóvta a védekezést. Természetesen mindenkinek joga van óváshoz folyamodni, ám ezt egyáltalán nem éreztük olyan esetnek, ami nem fordulna elő egy túraautó futamon legalább tízszer. A vizsgáló bizottság el is utasította az óvást. Reméljük, nem erről fog szólni az idény, hogy minden összeérés után, a fehér asztalnál kell megvárnunk a hivatalos eredményt.

Az eset kikockázva, és itt a 23:00 perctől

Nagyon kemény futamon, talán az egyik legjobb versenyen, amit eddig futottunk, megszereztük a második győzelmünket idén, és ezzel vezetjük a bajnokságot 15 pont előnnyel. Következik júniusban Rijeka, totálisan ismeretlen helyszín. Nem tudjuk, hogy várjuk-e vagy sem. Reméljük jó lesz.

DSC_1179

Az első verseny előtt beharangoztuk, hogy indulunk a TWC endurance futamokon is, ám ez végül meghiúsult, mert a versenyen, a pitben le kell állítani a motort, ami a kupás Clio turbóját azonnal tönkre tenné, így az indulás nem volt lehetséges.

 

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.